Sliežu ceļu rekonstrukcija
2015. gada nogalē VAS “Latvijas dzelzceļš” pabeidza projektu “Sliežu ceļu rekonstrukcija”, kura ietvaros nomainīti nolietojušies sliežu ceļi Austrumu-Rietumu dzelzceļa koridorā, kas radīja nopietnus ātruma ierobežojumus un daudzviet veidoja “pudeles kakla” efektu, neļaujot pietiekami ātri un efektīvi nodrošināt vilcienu kustību.
 
 
 




 
 


Projekta ietvaros gan atjaunoti sliežu ceļi vairāk nekā 93,8 km garumā, tādējādi uzlabojot Austrumu-Rietumu dzelzceļa koridora caurlaides spēju, gan sakārtotas dzelzceļa pārbrauktuves, inženiertehniskās būves un dzelzceļa zemes nodalījuma joslas. Projekta ietvaros 12,35 km garumā veikta sliežu ceļu atjaunošana, nomainot sliedes.

 
 



Dzelzceļa sliežu piegādi veica SIA “SIGMEN”, dzelzceļa balastu piegādi veica SIA Ražošanas komercfirma “M2” un dzelzsbetona gulšņu ar elastīgiem sliežu stiprinājumiem piegādi veica “TRACK TEC S.A.”. Būvdarbus veica SIA “LDz Infrastruktūra”. 
 
 
 

Sliežu ceļu atjaunošana
Rail Baltica koridorā Latvijā

 
 


VAS” Latvijas dzelzceļš” 2015. gada nogalē noslēdza projektu
 “ 1) Rekonstrukcija/modernizācija: ziemeļu pārrobežu posms valmiera - Valka un dienvidu pārrobežu posms Jelgava-LT robeža; 
2) Rekonstrukcija/modernizācija: Sigulda - Valmiera”. 
Projeks īstenots, lai nodrošinātu plānoto kravas vilvienu ātrumu 80 km/h un pasažieru vilcienu kustības ātrumu 120 km/h.





 
 



Dzelzceļa sliežu piegādi veica SIA “SIGMEN”, dzelzceļa balastu piegādi veica SIA Ražošanas komercfirma “M2” un dzelzsbetona gulšņu ar elastīgiem sliežu stiprinājumiem piegādi veica “TRACK TEC S.A.”. Būvdarbus veica SIA “LDz Infrastruktūra”.